at work..

sitter själv på kulturen, alla har gått för dagen.. jag sitter och fixar med mina bilder för webben, bränner, katogoriserar mm. kommer att ta oerhört lång tid.. det är ju inte lite bilder jag har tagit i sommar. jobbigt. jag är inte något stressad över detta, NEJ inte alls.. allt ska vara klart på fred, PÅ FREDAG!

Ingen skola i höst? PGA en lärarare har klantat till sig.. fyfan.:( aja. får se om jag lyckas registrera mig på hi b ändå. har ju inte fått ngn kallelse alls.. finns inte med på ngn lista, har inte fått slutbetyg,.. OH,.. irriterad till tusen. morr.

yr i huvudet, trött, varm. trött. jag vill gå hem. Inne på 12:e skivan nu.

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0