att orka..

... ringa viktiga samtal..
.... fixa saker det jag borde ha gjort för typ tre månader
.... ta sig i kragen...
.. gå upp innan kl.11.00 och känna hur det känns att vara vid liv just då. Jag vaknar för sent och kan aldrig somna and that's a problem!
... att orka hoppa över vägen och diket för sno ihop lite blåbär till en paj- Vore gött!
... att orka en massa måste..
.... jag borde ha orkat upp imorse och gjort en i ordning en liten frukost till min kära vän. Men trötthet har ett järngrepp om mig..let me go!! Jag är ständigt trött, eller är tröttheten bara en signal på ngt annat?

måste färga mors hår nu, ATT ORKA!


sunes sommar jag vill se. Fotade han som klippte den filmen igår och jag klämnde ur mig: det är min favoritfilm (ja, det är sant), kände mig rätt dum efteråt faktiskt.


tyst arma kvinna, tjat, tjat. men snart är det tyst, underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0