back at vallagränd

ja, vad ska man säga, skiten som måste göras har dragit igång igen, OCH jaaaaa, jag ska försöka se positivt på tillvaron. I will try. Vad mer och säga, konstigt att vara själv, saknad, ångest, vilse, några utav de ord som man kan beskriva hur jag känner just nu. Men skönt på ngt sätt att vara tillbaka i skolan, köra igång igen o träffa alla. Rutin i vardagen. TVÅ ÅR KVAR, KÄÄMPA!
Det var helt galet jobbigt igår. men men, nu nya tag.
I höst blir det till och skriva B-uppsats, vilket jag ska göra med Merima(: nice, nice. Så det blir mkt skrivande på egen hand, stora hål mellan föreläsningarna, så underbart skönt, hade inte pallat en tuff höstermin. Jag ska iofs redovisa själv på fredag redan.. menmen, jag tar det imöre.. en annan dag, en annan tid..

jag var typ 99% nära att ta sabbatsår igår. Orken och motivationen finns inte, så jag gört på rutin istället.

uffa, jag kan verkligen inte vara själv i denna lgh, själv överhuvudtaget,.. har jag tur så flyttar Jacke in och blir min lilla sambo, jippie!(:

aja, nu måste jag fixa lite grejer.
adios.

Sakna, sakna massa.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hallåå vadå? Dina samboplaner har du inte berättat om :)

2008-08-27 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0