du kan få mig hur lätt som helst.

jävla skitdag faktiskt, fått mobilen snodd och allt är en jävla röra. Fick inte i mat förrän 19-tiden, då var det första målet efter frukost alltså. Resultat: sur och grinig. redovisningen jag gjorde var också riktigt kass.

och det blir inte bättre över att alla påpekar: Hur kunde du tappa mobilen?  ja, inte fan vet jag och jag vet att personen som tog den är en idiot. vad ska du med den kassa mbl till? du kan inte ringa med den heller längre. har människor ingen skam i kroppen idag? i våras hittade jag en mbl vid stationen i U-sala och JAG gjorde allt för att få tag i ägaren. Men den som tog min verkar ju vara helt hjärtlös. idiot. 

två bra saker idag dock: jag kanske gjorde världens bästa lasagne, stolt + fick äntligen betyg i de sista kurserna från i våras, godkänd och klar! Historia A ett minne blott.

nu ska jag gå till sängen och jag orkar nog inte diska faktiskt, behöver jag? nej. skönt.
uffa, jag är trött. och det är fredag.

imorgon ska jag få strukturen tillbaka, inget mer: jag gör det imorgon fasoner.

och du som snodde min mobil: hoppas du inte kan sova en blund i natt.



adios.


Kommentarer
Postat av: Jacke

Grattis till lyckad lasagne i varje fall - you deserve it!

2008-08-29 @ 22:17:22
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0