låt mig bli överkörd av en traktor.

idag är det en sån där dag då jag bara vill ligga ner i sängen och låta timmarna gå och hoppas att morgondagen ger mig vad jag vill ha . 

jag hatar att välja saker. tror jag. jag tycker inte om tid, för den går fort när jag vill att den ska stå still. jag hatar ostruktur. allt eller inget.


nu vill jag tillbaka till my hood. stänga öronen, slippa höra. bara vara Mia, bara ha mig själv att bry mig om, inget tjat, jag kan låta disken stå till imorgon, till nästa dag. Om jag hade varit där nu hade jag förmodligen lagt mig på min 1,20 säng slappat, kollat film, ätiti i sängen, inte brytt mig i smulorna. jävla skit haninge- kom till mig. D:21. ångesten är ändå stor.

ibland önskar jag att jag inte kände någonting alls, att jag typ var som en robot. Som bara kunde stänga av  och inte känna någonting alls och knapp som det stod ´´glad´´ på som man kunde trycka på och vips så blir jag glad. magic bottom.



det blir ju aldrig som man vill eller tänkt sig. livet var enklare förr. jag vill leva då. inte nu.


kan blir övertrött? jag är det isfåfall nu. jag vill bara sova, sova bort denna meningslösa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0