pulverkräm

jepps, det åt jag igår. märks att man är tillbaka i sthlm och maten är inte lika vällagad som hemma.. men, det går det här med. Ikväll ska jag nog äta ngt extremt äckligt, jippie. rester.
igår gick jag endast till klockan nio,  men kom inte ifrån SH förrän vid elva, satt och pratade med Natalia i kopieringsrummet (!) haha. sen var det bokletande som stod på schemat, först stads vilket resluterade i ett fynd och sen akademibokhandeln som också hade en bok. Sen blev det inte mkt mer gjort den dagen, trots att jag hade storslagna planer.. men jag fyllde i min CSN ansökan och postade den på min joggingtur, bra gjort marie. Om resten av mina måste tänkte jag: tar det imorgon.. IDAG alltstå:(
uffa, det blev sent igår med = vaknade sent idag.. halva dagen gått ju, not good.

nu ska jag fortsätta med min redovisning som jag har imöre.  och posta ett brev.

ohh, vad vill du människa? du bara försvårar min vardag och trasslar. du gör mig galen.

fan vad irriterande med alla dessa frågesportsprog. progamledarna är så kassa. Hon den där spy-tjejen verkar ju hög.

hej då.
höjdpunkten igår: MNK PREMIÄR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0