ta mig tusen dagar härifrån..

sur-tant tjat massa vill bort hata måsten panikattacker mamma hysteri körkort ångest skjuter upp saker för länge vet ingenting längre.. ja, så här kan man också må. Vilsen. Lost in space, som en viss person sa när han kom till Vallsta för första gången tex.

förlåt för att jag slog sönder dina blommor med övningskörningsskylten då. skit blommor ändå.

fan, vad krävande allt är. alla är. särkilt in this house. arbetsnarkomaner. hur mkt ska man göra innan människor blir nöjda.
aaldrig nöjd.

nu ska jag förmodligen iväg till en tjej, hon heter amanda, vi ska dricka vin och äta gött. I need it. Hon gav mig världens bästa låt kanske: pieces of what. Hon är helt enkelt underbar. En dag som denna kan sånt här bli som syre för en arg och instängd person som jag. sån't här gillar jag. 

nu har jag lyssnar på pieces of what 5 gånger.

alla är så arga och skriker.
glad att jag har hittat batterier till min kära mp3, nostalgi.minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0