alla hade en vän med en bil

idag var irriterad, irriterad på hon som satt bakom mig i bussen och alldeles för tidigt på morgonen pratade bebisspråk i telefonen! FYFAN! Irriterad igen vid bussen påväg från skolan: ung kvinna dricker kaffe, eller hon dricker inte kaffet hon smuttar som om det vore ngn jävla whiskey, jag ville bara gå fram och hälla kaffet i ansiktet och skrika drick för i helvete!

okey, I might have a problem. PMS! PMS! är påväg.

edsbyn krossade hårt igår. annandagen, längan är stor.


ska nu ta hand om berget på diskbänken och imorgon ska jag handla julklappar!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, I know how you feel... Ibland blir det helt enkelt bara too much. Som du en gång sade; "Vilsen i mina egna skor..." Next up - jul = en gammal, hederlig kväll & utgång á la Mia-&Pat! I miss those times big time! Puss&kram

2008-12-11 @ 22:29:49
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0