du tar ju bara små små steg..

... du måste våga chansa mer!
citerar lite fråm Mitt Piano- Små små steg. En av mina favoriter just nu, den och Timos cover på Sugababes About you now, MYCKET BÄTTRE ÄN ORGINALEN! Fyfan, så bra att man blir rädd! Och till den sista favoriten som också spelas flitigt: Frida Hyvänens Dirty dancing!

Allt bara avlöser varandra, B-uppsats- metodtenta-genuskurs.

Apropå B-uppsatsen, fyfan, ska in med den sista versionen nu till veckan och det är så himla jävla skönt (ibland var det ett litet helvete när vi skrev) MADE IT, ja vi är garanterade G, kanske VG! Hoppas! Jag var vaken i två dygn innan deadline för B-uppsatsen faktiskt. Stolt? näe, känner mig mer galen. galen, galen. sjuk, sjuk.

Igår började genus-kursen, så mkt litteratur och seriösa uppgifter, vilket betyder att tiden med med Kenta har nått sitt slut, tiden som var fri och vacker! Nu har Kenta fått klagomål, jag vill iaf inte skriva under klagomålslistan. Jag gillar att inte ha för mkt struktur och inte ha planer över vad man ska göra de närmsta tiden, jag gillar helt enkelt inte att planera! Det var så det var med Kenta, han var mkt bortrest, inte mkt föreläsningar och sem, ingen struktur och sånt gillar jag. Okej, jag kanske verkar konstig. för Kenta verkar kanske inte vara bra, men han är det.  Att planera gör mej stressad, därför har jag bla inte beställt biljett hem till jul trots att folk säger: det kan bli fullt! Men sånt tror jag inte på, jag tar mig hem, lugn.

måste ha en fjällrävenkonken, will buy one soon.

Snart jul, det ska bli underbart! Träffa alla vänner hemma i bollan som kommer hem! Jul är fint. Jag gillar julen.

Tiden går så snabbt! Skönt och hemskt samtidigt.


Ikväll ska jag vara duktig, have to be.

´´Can we bring yesterday back around
'cause I know how I feel about you now
I was dumb, I was wrong
I let you down
But I know how I feel about you now
´´ 
det är väl typ såhär jag går runt och känner just nu. Men jag ska börja med mindfulness nu och då ska ju allt fixa sig? jaja, jag mår faktiskt helt okej nu. Om ni ville veta. (:

Kommentarer
Postat av: Frida

vad bra :) dåå seees vi snart!!! PUSS SAKNAR DIG!

2008-12-10 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0