nu har det brytit ut

jepps, jag har feber, svettas och huvudet är ännu tyngre. FAN VAD KUL!  Perfekt timing och allt.

Nä, nu jävlar ska här kureras,skrivas hemtenta och packas fastän svetten rinner längs ryggen likt en flod.


just det. Var på södra sjukgymnastikinstitutet idag: diagnos: mitt vänstra ben är längre än det högra, vilket inte är ovanligt. Men jag måste återgärda det annars blir det ett liv med värk och smärta. Jag ska träffa en ortopedtekniker inom snar framtiden och då skall vi fixa det här:)


Puss och kram allihopa.

Jag är i en dröm. Jag vill bli brevbärare. Jag yrar. I like it like that.

Tips från cochen (frida): Mia stäng balkongdörren om du är sjuk!

Tack, jag förstår mig inte på grejen med att kurera sig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0