hemma.. skönt.

nu är jag hemma, det är så skönt. skitjobbigt kommer det bli o åka tillbaka imöre;/  inte kul alls faktiskt.  wä, separationsångesten.

var på dop igår, det var jättefint och Mille var så söt(: 

I fredags var det utgång som gällde, hade himlans kul med Manda och Ica(: Tackar ni är behövliga människor!

kul att man måste plugga när man är hemma när man vill göra massa annat. OOh, skitliv.

Och fan, jag kommer vara besviken på dej ett tag till. svikare. dopet blev jävligt pinsamt för egen del. Menmen, jag kanske också är en som sviker. Men man måste se skillnad på tillfällen. jag vet att jag inte själv är världens bästa människa.  Men tänk dej in i min situation. tänk om du var jag? ää, orkar bry sig nu.  gjort är gjort och jag hatar att ta med folk på platser där de inte vill vara, vad är grejen med det liksom?

Hästpojken- utan personlig insats.
underbar låt. lyssna vettja!

Blåbär, du är är bra<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack, älskade soulo! :)

2008-02-17 @ 18:43:38
URL: http://sarablabar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0