in a champagne supernova..

hejhej!
lördag förmiddag.. back in haninge efter att ha varit i U-sala i veckan. Tess och Anette från BYN är på besök, trevligt(: Vi jätte god mat igår btw. Byborna ska på konsert ikväll(: 
anyway.. jakob ska tydligen bli en riktig bloggare på expressen, så nu känns min blogg obetydlig. men jag ska inte ge upp än.  FAKTISKT INTE. jag ska bli intressant.  han som pissade på min blogg innan. O nu ska han blogga, dubbelmoral.

idag måste jag nog plugga lite, ligger efter som bara den;/ mjää.
 jag ska hem nästa vecka, längtar lite(:  jag ska på dop, Min kusins barn, Mille, ska döpas(: Och jag och jakob har den bästa presenten;) Pippi-bok med exklusiv astrid-etikett.

adios, nu bär det av mot kungsägnen till ola, jag ska hänga lite med konsert-människorna innan de drar.  

JAG SKÄRPER MEJ NU. 

mon dieu.


UPPDATERING:
Tjo.. melodifestivalen deltävling 1 avslutad; AMY DIAMOND ÄR SÅ SÖT ! hon hade en såndär låt som man kommer ihåg. Visste att hon skulle gå vidare. Och Björn Gustafsson är SNYGG.  anyway.. Christer Sjögren är så äcklig. wää. aja.  Melodifestivalen är överskattad. Och Sverige har ingen chans i eurovision songcontest. LÄGG ner, skulle jag kunna säga, men det är för mkt i tradition i det hela så det går inte.  Jag kollar ju på det själv tex.

Har typ varit i Kungsängen hela dagen hos Ola, som hade en väldigt nice lgh. Var där och peppade som sagt inför konserten, som jag inte själv skulle på. menmen, det var trevligt! :) Nu väntar jag bara på tess och anette ska komma tillbaka från konserten, jag har ju tagit fram kanelbullar jue (känner mej som min mamma nu) :P

näe, mot disken.

Sakna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Bull-mamma Mia! ;D Vilken konsert skulle de på? :) Jag vill också åka på konsert i Sthlm! Puss

2008-02-10 @ 17:58:21
URL: http://sarablabar.blogg.se
Postat av: Anonym

tja, yes, du kan kalla mej bull-mamma:P de skulle på The Cure. Och jaa, du är så välkommen hit på konsert och grejer(: PUSS!

2008-02-12 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0