ögonen blööör.

suttit typ och sträckläst sen kl.18 tiden.. ooh, mina ögon blör och huvudet är söndermalet, jag fattar ingenting av vad som står i böckerna, jag bara ser orden och fortsätter läsa. Måste typ läsa hundra sidor till ikväll för att inte hamna efter för mkt. ligger redan efter.. FÖR MKT;/ satt på sem idag och fattade nada och jag orkade inte ens fatta, inte ens sätta mej in, är jag inne på fel spår må tro?

saker jag vill: sova med jakob nu ikväll. SAKNA

Jag har dessutom hemlängtan, jag ska hem på fredag!!(:

igår kväll blev jag jätterädd förresten.. plötsligt när jag ligger i sängen och läser min ubertråkiga bok, rasslar det till i ytterdörren, jag tänker: Va fan, kan grannarna öppna min dörr ? Hade vi inte universallås? (Jag har nämligen prövat att trycka in nyckeln grannarnas lås.. och, ja, jag får in min nyckel) plötsligt öppnas dörren jag ser faktiskt inte riktigt vem det, har inga glasögon på mej, men sen ser jag och hör, det är ju JAKOB(: snacka om rolig överaskning,. men jag var mest chockad då.. så jag verkade nog inte så glad:p Men det var jag iallafall. Dum, jag är, jakob har ju min extra nyckel..


mer läsning, men jag vet, det blir vänner iställlet, skitliv.

adios adios.

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig!! Kul att du skaffat blogg.. :D

2008-02-13 @ 16:25:07
URL: http://fridahallstrom.blogg.se
Postat av: Mia- the owner of this blog

hehe, tackar. detta är en blogg som bara är på försöksstadiet:p Saknar dej med, hoppas allt är bra, puss.

2008-02-14 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0