yes,alla hjärtans dag och JA, jag har någon och fira med!

hehe, skrytsam rubbe där..:P förlåt.
nu är jag i Hälsingland, home sweet home, här var det kallt som fasen! Dock är jag inte riktigt hemma än, jag befinner mig nämligen i söderhamn en la familia de mi chico(: men tomorrow bär det av mot skogen, Vallsta! Siri och Seija, favoritmatte är back! LÄNGTA! jag saknar till och med min bror! (: faktiskt.
Idag hände någonting ovanligt. Jag hängde med på föreläsningen, jag visste vad Robert skulle säga innan han sa det, jag kunde historien, jag satt inne på faktat, jag kände mej cool. (: Att läsa innan föreläsningarna är tydligen bra märkte jag, ngt att fortsätta med(: 

anyway, ooh en sak: Igår blev jag skitsur när jakob inte hade någon tandkräm hemma! Men gissa vad som ligger utanför dörren cirka fem - tio min. senare? en tandkräm köpt av fredrik andersson, han är en hjälte! fan, vad du är bra.

- jag fick en jättesnygg sjal av jakob igår, TACK!
- Emma, grattis till ditt syskon(: han var söt. 

aja, ska försöka plugga nu. fast jag vet att det inte går.
glad alla hjärtans dag allihopa, PUSSKRAM!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag är en hjälte! :)

2008-02-14 @ 21:22:27
Postat av: Mia

Klart du är(: säg någonting jag icke vet!

2008-02-17 @ 17:05:07
Postat av: Emma

tack mia :D

2008-02-21 @ 16:07:24
URL: http://jonssonemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0