I'm such a dramaqueen.

så kommer det väl alltid att vara med mig antar jag? Allt eller inget? Nu eller aldrig? Oj, nu kom jag och tänka på det där gamla tv-programmet där en tjej var som en kille och hette typ Busy? eller ngt..och hennes kompis som var mer kvinnlig i sin karaktär.. aja. whatever. jag lever nu, en este momento, ahora. 

uppkörning- bokad.. farligt.
Fotat Bollnäs Konst- KLART!

i helgen skumparty at tranan. och jag jublar högt. nya skumkanoner och allt, kan denna kväll gå fel?:P och i imorgon är det Björn Rosenström på Långnäs och Poodles i Byn. Vilket utbud det är nudå. Vad ska jag välja. tror jag väljer mig själv.

idag somna jag på jobbet i soffan. fan, vilken skön soffa. detta trots stora intag av kaffemaskinens alla utbud, men inget tycktes hålla mig vid liv. cacao creme, cafe au lait, kaffe med grädde, kaffe med extra socker, cafe melange mm.

Allt kändes bara tomt.

och jag vill ju bara ut fiska, någon?

were are you sältröja? adios.

från och med nu ska jag ha ett hippiesnöre runt huvudet. tror jag. bara en plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0