marie, marie, marie!

.....Och Malin hoppar upp på mig, oj, man är verkligen populär hos sina småländska släktingar och teckningar och pappersflyplan får man. yeah. Tack!

p & l har passerat och det var galet och underbart (håkan, håkan, håkan) orkar dessvärre inte gå in på mer detaljer. men jag hade det bra, mkt fint vare i goda vänners sällskap(:  och i alkoholens sällskap. :P (usch vad fjortis hon är som är skriver så) men det skiter jag i.  TACK mina vänner och Håkan för p &l !

btw, jävlar vad bra jag övningskörde nyss, pappa skrek inte en enda gång:O FRAMSTEG? Och jobbet går bra! yeeah. Popis fotograf är man. jävlar vad bra jag är. Och nu måste jag antagligen lägga dit ett ''haha'' för att inte verka för egocentrisk i andras ögon, men ack neeej. idag var jag bra.

Adioooooos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0