were are you sältröja?

för att citera mig själv och orden är riktade till kusinen(: dålig update har jag märkt detta pga. hinder/ mkt jobb/körkort och listan kan göras längre. men stopp! JAA. just det, jag har klarat uppskrivningen!!!Onsdag 9/7 och hjärtat var i halsgropen..UNDERBART! Till råge på allt så hade Jakob också klarat sin förra veckan så vi kunde fira ihop lite. vin och jordgubbar. c'est la vie(: halbana imorgon. körkort, körkort kom till mig. I helgen ska jag jobba arslet av mej faktiskt, varför? Jo HÄLSINGEHAMBON, uppgift: dokumentera ALLT! jobbtid: 05.30- ca 00.00. gaah. Men vad gör man inte för pengar!;) och nu tolkar vi inte på det sättet. ni vet jaa. precis. nu måste jag fixa trixa massa saker, det blir en lång helg. jag ska fota tomas andersson wij på söndag, jippie! fan det är ju Leffe P på träslottet nu. om man orkade ta sig dit. men jag är trött och ska upp early in the morning imorgon.. okej, adios!

Kommentarer
Postat av: Nergiz

Grattis gumman att det gick bra med uppskrivningen. Nu jävlar ska du få körkort!:)

2008-07-11 @ 22:08:48
Postat av: Martina

Grattis:) Jag sa ju att du skulle klara det:)

2008-07-15 @ 10:51:12
URL: http://maaareee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0