13:18

den tiden vaknade jag idag. fast egentligen hade jag vaknat redan vid nio-tio- tiden, tack vare min kära täppta näsa. Det är verkligen inte bra o sova för länge, man blir oerhört seg och vi får se om jag hinner göra allt som jag hade tänkt idag klockan är ju snart fem. Usch. hata måsten och hinna saker.

aja. bara kämpa på.
nu ska jag föra över mina 600 bilder sen i helgen, suck. Men det var coolt. Springa runt i foto-väst yeaah. Ett steg på vägen om vi säger så. Och snack med andra fotografer och journalister. IIH! Status Quo, okej, det var ngt speciellt med dem, man märkte att de gamla gubbarna var stora. Speciellt när en i deras crew kollade oss fotografer extra noga: May I see your Photopass? Jag (letandes febrilt): It's okey? darrande röst.. Han (stor och biff): Keep it visible! 

aja, det var mäktigt med andra ord i söndags.  Men jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så liten, dum och amatörig! Uff! Men någongång ska man ju börja?!

Körkortet går väl framåt, förutom mina extrema stressattacker vid ett antal situationer, tex. vid ljussignal mm. Darrigt är bara förnamnet, trääna. Uppskrivningen närmar sig tyvärr med stora steg! Darrigt.
Måste klara!

Snart midsommar också. Eftersom mina dagar har bestått av äta, sova, driver, jobb så är planerna inte så stora, blir mys bara. (:

Adios.

- Veronica Maggio- 17 år        kär i.

Kommentarer
Postat av: Frida

Daaarling jag ær så proud of you :) fan får gå runt med fotopass å shit, du ær så duktig :) saknar dig!!!! om mindre æn en månad ses vi, weeeeeii! :)

2008-06-19 @ 15:18:59
Postat av: Mia

FRIDA! SAKNAR DEJ SOM EN TOK!!

2008-06-20 @ 15:47:21
URL: http://miahagg.blogg.se/
Postat av: Jacke

Du är så duktig, och så söt! Uppskrivningien kommer du klara galant! Och Peace & Love kommer bli så underbart! :D

2008-06-21 @ 02:13:18
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/
Postat av: Frida

JAG SAKNAR DIG MED!! Nu är det nästan bara tre veckor kvar tills jag kommer heeeeeem. :)

2008-06-21 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0