oj, vad jag har svikt er mina kära bloggare;)

vad har hänt; snabb update: Flyttat hem till Hälsingland över sommaren, tagit mina första körlektioner, blivit anställd som fotograf (jaa, papprena är underskrivna!) på riktigt, blivit ordentligt sjuk, är sjuk, är i målbrottet, har hosta och feber men jag jobbar och sliter som en oxe trots att mina ögon helst vill blunda och min kropp vill leva i sängen. Men sånt har man ju inte tid med, ojuustja det har varit återträff med gamla Sp-klassen, underbart! och justja, jag har skaffat krull, ett krull som jag har misskött och därför håller på att utvecklas till dreads. :O men, sån't gillar vi. förresten jag och kusinerna var ut en kväll med kan sammanfattas med två ord: vilt och ångest! Men skall göras om.

i helgen ska jag fota festival hemma i bnäs och ev det där rockbandet Status Quo?

aja, det är planer och vad som har gjorts under den senaste tiden.

Ohh, imorgon får jag mitt presskort och mina nya kamera, läängta. Läskigt.. det här är sånt jag har typ drömt om.(: 
Nu gör vi det på riktigt.

jag vill sova nuu. wää..
pressen på det där körkortet är inte såå liten. ''-Tycker du om barn? - Nej. - Kör över dom då''

men fint med sommar i allafall!! eller vad tycker ni?
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0