vilken vecka!

tror jag aldrig har varit så trött som jag har/är varit denna vecka. Jag är sjuk och har typ hostat varje natt vilket har resulterat i noll sömn- perfekt nu när jag ska börja jobba och måste plugga körkort och köra, PERFEKT TIMING!:C mjää.
ingenting blir bra med noll sömn.
igår fotade jag klas klättermus föreställningen, sen hanebostämman och avsluade kvällen med Bollnäs, Världen festivalen. Mitt arbetspass var slut vid 00.45 typ. Nu är jag slut som ett djur. bara o tömma kameran. Imöre är det plåtning i Lenning (hantverkspaviljongen) och sen blire Kilafors Herrgård och Refreshment, Bonafire och sist men inte mints Status Quo! Stooort.  Och jag har mitt fotoleg;) magic card.


god nattt, snart iaf.

Puss och kram, den slitna fotografen med den jobbiga hostan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0