b-uppsats for life.

Vi skriver, vi skriver, vi pratar, vi äter, vi lever B-uppsats for life. okej ljög lite. men nästan.


Edsbyn krossade nykomligen örebro med 9-3, Skönt. bekräftande. kärlek. annandagsderby-biljetterna är fixa,de looking forward too.

Idag torsdag kommer min bror och hälsar på eftersom han ska på högskole mässa i älvsjö. På lördag ska vi  på teater och se Klungan, männen bakom MNK! Som vi har längtan. himmelskt. Jag ska även besöka synsam idag, it's a faktum nu, jag ser dåligt, känner ibland inte igen folk på avstånd. Ett ex. är idag. En person vinkar åt mitt håll, ser inte vem det är, personen kommer närmare, när personen står cirka 10 cm ifrån mig typ, ser jag: Vanja! Heej, jag ser dåligt. Pinsamt. Merima skrattade åt mig. ska även till sjuksysteryster imöre och kolla på min fot, den är sne. fix it.


ps. har satt upp en håkan-tavla ovanför köksbordet samt hängt upp ljuslyktorna jag fick av Ica i fönstret, börjar får en känsla av- jag-kan- bo - här- det - är - rätt -mysig- trots- att ica blir rånat med pistoler och knivar. ds. JAG ÄR RÄDD. Spelar ingen roll att jag är norrlänning och född naken i snön, som Calle tror.

oj måste sova, ska upp snart ju och vara hyper flitigt, fyfan. slänga livet fram och tillbaka på detta vis. Ge mig jul.

yeah, you really got me now..

Love to be kryptisk!

Kommentarer
Postat av: sara

född naken i snön?! Hahahahahaha :D Den var bäst! Han tror säkert på isbjörnar på gatorna också då eller? ;)

2008-11-21 @ 01:06:38
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0