bloody sunday

igår såg vi mnk live på södra teatern. Det var gut, äntligen fick man se och höra dem på riktigt, lite overkligt. Det kändes nästan som när jag såg Håkan live första gången, ni vet när man ser ngn som är stor för en själv, mnk:arna, eller humorgruppen klungan som de så fint heter, är STORA för mig.
- Jag var ju uppriktigt sagt intresserad!  Hahah. Vilket gäng, norrländsk humor på höga nivåer!  Ni måste se föreställningen! Oslagbart.

Jag har typ spenderat bort mina julklapps-pengar. Inte bra mia. Så ni som förväntas få julklappar av mig, glöm det. närå. jag får helt enkelt hora i här i handen, så löser det sig.
(det var inte jag som skrev ovanämnda)

Ibland önskar jag att det fanns en medicin mot mina tårar. Kan det inte bara sluta. Kan jag inte bli helt utan känslor, bara för ett tag. inte känna ngt.

25 dagar till jul, fy satan vad jag längtar. Julmys. Åka hem och träffa nära och kära. annandagsderby. medmera, medmera.

Ikväll skall jag se Sunes Jul tror jag. Julmysa mig lite sådär.


Sara: Jag ska fråga herrn angående isbjörnarna, känns en aningen bekant.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0