20 år, slutet på min ungdom?

igår fyllde jag 20 år. inledde morgonen med att dricka o'boy och kände mig oerhört vuxen. så dä så. avslutade dagen med att göra det där obligatoriska besöket på glasbanken, som det kan kallas i folkmun.



vad innebär nu detta? jag kan definitivt inte gå som barn på bandy längre, eller kan jag fortfarande luras med min tafatta längd? 161 cm.

Ikväll ska jag och jacke se Patrik 1,5, som jag har längtan!

storstadskvinnor faller ner och dör. Träffade min älskade vän Frida häromdagen, otroligt värdefullt må jag säga. Fick kanske världens bästa bok

har varit hemma med och skrivit hemtenta och avverkat en tre-timmars promenix med erika och långnos och trubbnos, samt vart på inflyttningsfest hos en annan frida.

nä, nu ska jag fortsätta och skriva på den där b-uppsatsen, just det, vi har börjat med en sådan, Jag och Merima, ämnet: Amish People och imorgon ska vi till mitt favoritställe Riksarkivet och arbeta. :)

i helgen blir det middag, lite fest, värmdö.

fick förresten blomsterbud igår to my door. Av herr Calle, X antal röda rosor plus en liten nalle, jag tackade och bugade och undrade om jag var värd detta, han: lungt liksom. vilken kille.

jacke (alias min room-mate) spolade inte i toaletten idag, mkt äckligt. hans kommentar: oj, tänkte inte.. (typ)

(det var bara kiss.)

nu ska jag käka lite kladdis till lunch.

Kommentarer
Postat av: Frida

Om det var du själv som skrev det där inlägget så har det iaf hänt nånting när du fyllde 20... det kändes verkligen inte som att det var du som skrev, kan inte förklara varför menmen.. :P jag kommer till stlhm den 16:e... ska jag stanna hos dig en natt? :) puss sakna!

2008-10-03 @ 19:35:01
URL: http://fridahallstrom.blogg.sr
Postat av: Mia

Haha, du måste förklara varför det inte kände som jag juu!! Jag har blivit smartare kanske:O den 16 hmm,,.. kan du nog säkert:) saakna,sakna

2008-10-03 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0