all by myself!

Jag hör dålig och jag fattar trögt, så ta mig nu om du vill ha mig här, jag har väntat på nån som som du. /


Ensam är stark. Och jag är jävligt stark. 

imorgon? Karaoke? Vin? hoppas.


jacke ska flytta, jag vill önska dig all lycka min kära vän. Nu slipper då Håkan Hellström samt andra irriterande grejer man kan finna hos mig, Men Hellström är ingen sådan faktor anser jag, men tydligen inte min omgivning. C'est la vie.

träffade en helsingborgare härom dagen. sånt därt kan ju bara make my day liksom:D

Siri var förresten 100% frisk, för alla er som undrar. Falskt alarm. Hon är tydligen i himlans bra trim för sin ålder. Det finns däremot en liten varelse vid namn Seija som gör Siri mkt arg och ledsen. Men vi kan ju ta bort långnos. hon är ju en del av oss, och vem kan motstå hennes sorgsna ögon och när hon lägger sig på magen och pussar en i ansiktet, INGEN! Jag tror hennes mamma gillar henne lite, men kanske inte när Seija slår henne med tassarna i ansiktet eller hänger i hennes svans. lilla beja!


Emil Jensen, fruktansvärt bra musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0