come on eileen!

en snabbt inlägg... har precis ätit världens kanske godaste köttfärssås mady by me. Gött! Har lite bråttom, ska iväg och fixa böcker och en grej till mobilen.  sen ska jag och merima iväg på möte med swedenborgarna:) spännande.

imöre kanske jag åker hem som en impulsgrej eftersom Frida kommer hem då, hon vill ju så gärna att vi ska ta en svängom på kära gamla tranan. var faktiskt ett bra tag sedan jag var där. hooho. Okej, då. får se.. OKEJ!:) 

 det finns en äckligt smart man i min nuvarande grupp, han bär hatt och säger ''inte sant?'' alltså.. ''inte sant, Kenneth?''
(kenneth = vår mentor) äckligt.

kan min huvud sluta vara så förbaskat tung, när ska den eviga baksmällan som jag tycks fastnat i gå över?

btw, jag passerar alltid en skylt som det står Paradiset 5km på när jag sitter på bussen till skolan, undrans vad som finns där:) woho.

tröött som ett as. snart blir jag nog sjuk, jippie!

ja, jag saknar dig med, idiot.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer heeeem.. JAAAAAAAAA =)

2008-10-15 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0