idag börjar det nya livet.

jag inte längre vilsen, Lisa.  Ett paket fick mig att öppna ögonen se klart, today is the day. Marie Hägg, nybliven 20 åring ska börja ett nytt liv. Vad det innebär har jag inte reflekterat så mycket över än. menmen..idiot.

yeah. hade möte idag på Riksarkivet, min och Merimas uppsats kommer bli så rolig! En dröm går i uppfyllelse, Jag ska på mitt första sekt-möte. Kenneth (vår handledare) kollade lite misstänksamt på mig när han såg hur det lyste i mina ögon när han talade om sekterna vi bör besöka, jag sträckte mina armar upp i skyn, SOM JAG HAR LÄNGTAT! jaaa,, mormoner,  lestrianer, here we come, tänk om jag blir en av er, så spännande!

(uppfatta mej ej som galen nu) MEN JAG ÄR DET, Mohahaha!

ikväll händer ev. roliga saker. Jag har iaf köpt rosé. 

nunne-livet begins!

Iggy Pop- i'm a passenger. 
anna book irriterar mig.
room-mate har åkt hem över helgen, sakna! Nu ska här levas loppan! adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0