mätt o belåten.

finally, som rubriken säger. dagen har hittills var stressig och jobbig..vaknade halv åtta och får panik, seminariet börjar kl.8.00 kastar mig upp ur sängen slänger i mig en smoothie, slänger på mig kläder, halvspringer till bussen. är vid busshållplatsen 07.50 typ. REKORD.  på bussen försöker jag äta ett äpple. Efter en halvtimme i skolan typ. påväg hem, känns det som jag ska spy, den stressiga morgonen, gjorde avtryck.HUNGRY!  Men jag hade ingen mat hemma, då NÅGON ha glömt dörren till frysen vilket resulterat i förstörd mat. :( går och handlar, notan gick på 400 pix, gjorde ont i själen, men äta bör man ju. gick även och hämtade mina böcker, kassarna blev tunga. tog äckelhissen upp till lgh. KAN NÅGON FIXA ÄCKELHISSEN?!? den låter som en stucken gris, hemma: värmer på en färdigkycklinggryta som jag nyss inhandlade. äter upp på 1 min typ. ganska mätt och belåten nu..

dagens slit och släng inlägg är härmed slut. jag är trött nu. sova? näe, först göra en telefonare med mormonerna..

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0