dying to say this to you.

Jahapp. här sitter man och skriver på två artiklar som ska in kl.17. Haft panik över dom hela natten, pga intervjuerna som blev sena igår och jag orkade inte börja skriva då..(orkade= pallade, slöade ihop är nog mer rätt ord). Menmen, det börjar väl ordna ihop sig. Hoppas inte på för mkt påpekande denna gång. Detta är ju vers. 2. Btw, min handledare sa att jag med mina rubriker redan är anställd på kvällspressen, haha. Ska man ta det som neg eller positivt ? Jag får väl ta det som neg efter som jag som journaliststudent ser ner på kvällspress, bara massa dåligt skit och överdramatiseringar! Hahha, kanske just därför jag passar där. I'm such a dramaqueen.Aja, DN och Svenskan ska det ju vara. Helst lite Fokus också, Sofie ;) interntskämt.

Nu läre jag dra i mig en lunch. Sen fortsätta skriva och lämna in. Sen blir det iväg och posta lite grejer, bland annat ett grattis till min bror som tog körkort igår, Congrats! När han ringde sa jag: Du kände dig inge spyfärdig? Sov du lungt?  Marre: Nä, det var ju lungt ju.  Jäkla ko-lugna människa. Avundsjuk. Aja, sen blir det nog friskis senare. Längesen. Gick nog upp några malt och humle kilon i påsk. förbannade öl.

Gissa vem som har blåst upp en pilates bull för hand? jo jag. Rekommenderas ej.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0