Hey ho lets go!

Har varken haft tid eller lust och bloggat på länge. Gick under jorden efter förlusten, blod, svett och tårar. Fuck you Bollnäsbor om ni klagar på älskade Byn. Ni var inte där och ni har och kommer inte på länge uppleva det som edsbyfans har fått upplevat de senaste åren, det har varit en ''fantastisk tid'', som käre far sa efter slutsignal och tårarna rann ner för kinderna. Fyfan. Guldet är bara utlånat.
Så sleta leta fle jävla avundsjuka Bollnäsare. Kolla statistiken, 50-talet senaste gulder togs? Håll käften era små lortar. Nog om dessa aggressioner.
Vad har hänt on the latest time, jo är mitt uppe i en tidningsproduktion nu, klassen ska producera en tidning och temat är lycka. trevligt och rolig, och framför allt en stressig tid väntas framöver! Jag är bildredaktör btw;)
Vad mer? Jo, var hem en sväng i helgen, det var längesen sist faktiskt.. Hängde med pappa på utställning med Lill Bej, haha, gick inge vidare för vår bråkstake, men det var ju förväntat. För liten och förspetsig nos. haha. Så nu är hon även i officiella sammanhang The Spetsnos! Hennes moder följde med som stöd och uppförde sig exemplariskt. Lung och fin är Siri, älskade trubbnos!

Har köpt en kamera också bör nämnas, finally! Nikon D60 VR. En journaliststudent är ej komplett utan en egen systemkamera ju!:)

Det var lite vad som skett den senaste tiden. Uppdaterade och nöjda hoppas jag?
Nu ska jag hoppa i säng. Det blir en lång dag imorgon.
Btw, gjorde hemgjort potatismos idag, vilken succé! Makalöst gott! Hej då pulvermos!

Kommentarer
Postat av: Adoptiv mami

Men usch gumman vad du är elak.

Du förresten, du var då dummare än mig ang 1 april skämtet. Hahaha. Puss på dej och ha en trevlig helg!

2009-04-02 @ 21:52:00
URL: http://monicawesteliusrindehed
Postat av: Emil

Skriv klart dikten tills påsk!:P

2009-04-03 @ 21:43:28
Postat av: Patricia

Habibi! Jag är ledig på söndag, alltså påskdagen... Skulle sitta alldeles ypperligt fint med en jädra kalasutgång a la Mia-Pat style! ;-) Vad säger du gumman?? :D Pusskram

2009-04-04 @ 14:28:33
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0