Jävlar vad lycklig jag är.

Våren har kommit för å stanna tror jag. På med hatten! På med vårjackan och t-shirt ! Mina gamla fred perry shoes och jag var redo för att samla in vårtecken till min kommande artikel om såklart VÅREN! Fann tussilago, videkissar, massa blommor och ankor nere vid Rudan. Och jag bara älskar min nya kamera! Och detta väder gör mig galen!
 

Tiden bara rinner iväg, hundra saker och stå i, snart äre sommar och sol, ge mig! Först påskfirande som innebär fest och traditionsenlig pimpling med öl på menyn.

Popsicle- Not forever.

Balkongdörren är öppen, fy fan vad underbart!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra! ;-)

2009-04-04 @ 17:26:45
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0