Love child.

En snabb update medans mina ögon är öppna.
Hmm.. helgen har nästan till fullo spenderats i min säng, blir väldans trött av all medicin! Dessutom kan jag knappt vara ute ändå, då pollen gör det oliderligt för mig. Min bror, som har bott här i helgen, fick väldigt tråkigt sällskap av mig kan man säga. Likaså Emil som var förbi en snabbis. Marre var här i Sthlm på lumpenövning. Fjant- lumpen. Onödig skit. Slösa massa pengar på sånt som vi inte ens behöver.. När var vi krig senast? OOh, svara inte: Tänk om vi hamnar i krig. FÖR DET GÖR VI INTE. Bara massa skattepengar som hamnar på fel ställe tycker jag om det hela. Vad tycker ni? Tänk er att många åker hem varje helg och räkna sedan ut resekostnaden på dessa lumpande ungdomar, som VI betalar.  Morr.. sånt här gör mig lika galen som homosexuella- har- en - sjukdom- grejen. Fan, vad irriterad jag blir. Obildade idioter.
Aja. Har suttit och layoutat hela dagen, min ögon blör. På torsdag ska tidningen tryckas! Så det är mkt och göra nu. Helt slut nu. Sibel kom in med en finfin illustration idag till tidningen, Tack Så Mkt Söt! :D Kan det inte bara bli helg så man kan relaxa lite.

Fick förresten jobb på hemtjänsten i sommar, samma tid som Ljp- reporter jobbet:s aja, ett jäkla ihoppusslande blir detta. Tusen tankar i mitt huvud. Sprängning på G!! Och mina prickar är fort. kvar, dock i en mildare variant nu, dvs. de hettar inte och klias lika mkt, men de stör mitt blickfång och jag rår icke för att dra upp tröjarmen.
Aja, kämpa på. Nu ska jag käka fajitas.
Fibes oh Fibes- Love child.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack vännen :) Men vi får se hur det blir... Det lutar åt att kärleken är påväg att dö ut :P PUsss

2009-04-27 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0