Mia, hör du?

'' skrik, skrik, aaahh.. MIA HÖR DU? Marre sluuuta!!!  '' ett telefonsamtal mellan mig och bror.
'' Gillar du inte Kiss?''
Jag hörde bara skrik, skrän och ännu mer skrik. Och sen blev jag döv. Fastän Heavens on fire är grejer det.

Idag har jag varit i skolan, haft layout bl.a. gick fint som smort. Fint blev det. Hämtade arb.rapporten som innehöll  ordet BRA x antal gånger hehe;)

Har ringt hälsocentralen också, ska få komma på torsd, sköönt, pallar inte denna skit längre. Dvs. mina utslag som ploppat upp igen i extrem form. Läs inläggen här på bloggen från förra våren. I natt kunde jag knappt sova för det brände så in i norden. Sofie säger att jag har atopisk eksem. Och det är en hudsjukdom som man har hela livet och är ärftligt. Får käka starka tabletter och ha receptbelagd kräm.  Kan ha och göra med min pollen eller min stress.. Jag stressar väl inte? .. jo, tydligen.. massa.;( Aja, bara jag får en diagnos, så jag slipper vara diagnos okänd samt att jag får ngt för detta, ej kortison bara, för det slukade jag förra våren och jag vill ej ha ett uppsvullet ansikte igen.

Nu ska jag vila lite, dålig sömn i natt som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0