Påsken är over..

Påsken spenderades i Hälsingland, väldigt trevligt stundtals, speciellt å träffa de gamla vännerna som hade pallrat sig upp från såväl Tyskland som Hultsfred. Långa vägar. Kul! Vad gjordes? Jo, konsumtion av alkoholhaltiga drycker konsumerades var dag. Resulterade i en väldigt sliten Hägg. Har även pimplat, like the old days. Seriös pimpling då jag och min far for iväg till Byn vid femtiden. Väl där möttes vi av Peter, pappas kompis, och hans lurvige hund Iris och den traditionsenliga påskpimplingen ägde rum, långfredagens pimpling var inte alls samma sak. Det pimplades mer öl än fisk. Speciellt hos min broder som ramlade genom isen två gånger. hahah.

Sen till det negativa: INSKRÄNKTA och WAKE UP! Så känner jag de gånger jag är hem om vissa människor. Fyfan. Snälla om ni kan åk utanför Bollnäs gränser och skaffa perspektiv och se annat. Fyfan. Homosexuella har inte en sjukdom? IDIOTER! Sorligt att se och höra dessa människor. Såna som ni förstör bygden.

Trevligast: Familjen Rindehed Westelius! Fyfan. Underbart var ordet. Ni kan gärna få flytta in här hos mej, 24 kv. trångt och mysigt. haha :)  Snart ses vi igen hoppas jag:)  Habibi<3 Jag, var sleeten i söndags men! Sharpe up!;)

Kristin: Mycket trevligt att öla med dig kvinna. Ses i augusti igen då:D Gärna tidigare.
Stefan gamle man, roligt att träffa dej med. Och Emil inga mer sådana där fyllor a la lördagen. Skärpning;)

Ja, nu ska jag göra en telefonare med en etnolog.




Kan du inte bara säga förlåt människa? Ska det vara så svårt o svälja sin stolthet..;( Sad eyes.

Adios.


Kommentarer
Postat av: kristin

Tack själv Mia, så himla roligt att se dig!

2009-04-15 @ 13:04:12
URL: http://callmyrs.blogg.se/
Postat av: Ica

Synd att vi inte hann ses mer!

2009-04-16 @ 16:38:20
Postat av: Emil

Eh så illa var de ju inte. Eller? noja Ett underbart tack till kristin iaf=) Stefan och du lämnade ju mig i sticket:P Men Kul att träffa dig med i påsk! och hultanmannen!. de var en riktigt fin påsk. Stundtals som sagt. inte söndagmorron.

2009-04-17 @ 22:45:01
Postat av: adoptiv mami

Hej darling! Vi flyttar gärna in till dig no problems :) Alexandra pratar om dig än och Angelica tyckte du hade skit häftig stil.Hon sa:Mamma kan jag få klä mig som MIA? Själv klart svarade jag :)

Saknar dig kom snart!! puss puss. Mami;)<3

2009-04-18 @ 23:56:52
URL: http://monicawesteliusrindehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0