Roomservice!

Ja, det kan man kalla det när mor och fader har huserat här en helg.
- Mia, du kan inte ha svart nu när det är sommar, du måste ha vita gardiner.
- Va stökigt du har det.
- Marie, (pappa kliar sig i huvudet) den där rosa bollen (min pilates boll) passar inte in här.. ställ den i badrummet.
- Dina sängkläder är ju rosa!!! Har du tvättat dom fel?!
- Vad lite mat du har hemma?!!!

JAG: DET ÄR JAG SOM BOR HÄR!

Haha. Aja, men det resulterade iaf i snajdiga vita gardiner och en fräscht och nytt sängklädessätt. svart och vitrandigt som jag ska avnjuta ikväll. Samt att jag inte hittar ngt i min lgh längre? Knivar i fel låda, vinglasen där, hmm..Men nu är min lgh vårfin iaf. Jag kan visa lite pics sen. som jag lovade för tusen årsedan. Men det är också mysigt att dom hälsar på.

Igår såg vi Buddy Holly the musical. SE DEN or DIE! Den var faktiskt jäkligt bra. schysst musik, och en väldigt SNYGG OCH HET Brolle. Med djup norrländskdialekt. Glosjukan hela kvällen. Ojojo, en sån röst han den mannen. Värsta draget på slutet kan jag lova, publiken stod upp och det var fullsatt. Dansade  och klappade händerna till den ljuva musiken: Johnny be good. DAMN! Till och med fader drog på smilbanden. 

Snygga heta Brolle. Me want.

Nu ska jag käka gröt och fixa matlåda till imorgon. Det blir hårda bud imorgon.

Habibi<3  Du är en stark kvinna.

Till moder Rindhed: Klart ungen ska klä sig som mej! Man har ju trots allt mottagit skolans personligaste klädstil en gång i tiden.:D Det är en ära för mig.

Tips: Söndagsparty ikväll kanal 5 med favoriterna Filip och Fredrik. Damn!

Kommentarer
Postat av: Adoptivmami

Tack tack tack så mycket min kära dotter för att du tänker på din lilla syster. Den uppsakttades ska du veta. Den var ju ifrån MIA!! Puss puss ;)

2009-04-20 @ 22:00:48
URL: http://monicawesteliusrindehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0