usch, det brinner och hettar.

dagen har gått i moll. Efter ett frenetiskt googlade på min kanske sjukdom har jag blivit depp. Jag har en kronisk sjukdom, maybe, sannolikheten är iaf stor. Känns en aning läskigt, ska jag leva med dessa hemska brännande utslag som knäcker mej,.. ?! jag gruvar mej för natten, det gör så in i helvetet ont. it buuurns. like hell, Nu ska jag svepa lite kortison och alvedon och hoppas att det hjälper mej i natt innan jag blir galen.

jag kan fan inte ha kläder på mej snart... och nu har det börjat nå magen precis som förra året. Jippie beach 2009. jag tänker fan inte visa mej så här... jäkla skit utslag. Ge mig någonting mot detta!! Jag är desperat. ;(

Saker och ting kunde ju ha varit värre, jag är ju inte döende precis. Men jag är en orolig själ. Men tänk er att ha ett tusen myggbett som kliar hela tiden samtidigt som hunden brinner och det känns som den skall trilla av bara man känner på den..

usch, nu blev allt jobbigt;/

God natt.


Kommentarer
Postat av: kristin

Min mamma har också en form av utslag. Läkarna vet inte vad det är men många tror att det kan vara stress-psoriasis. Hennes bränner och kliar de med, tänkte att det kanske kunde vara samma.

2009-04-22 @ 11:19:37
URL: http://callmyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0