Och bilen den går bra.

Jag var hemma i Bollnäs över helgen. Fyfan. Bollnäs- Idioternas stad. Men ändå min trygga lilla hemstad. Att älska och hata. Det blir mkt hat, när man träffar de idioter som bor där. Ibland förstår jag inte hur folk är funtade eller hur socialt missanpassade vissa är. Näe, fyfan. Visst finns det fina människor där med, ni vet vilka ni är. Men resten kan dra åt helvete. Staden går utför, så är det bara. Vissa saker vräker man inte bara ur sig till okända.

Sen har jag aldrig förstått det där med att släppa in redlösa på krogen, menmen. Skulle aldrig funka här.

Hursomhelst. Jag älskar Bollnäs och mitt Vallsta, kommer alltid å vara hemma liksom underbara Edsbyn, behöver ej tala om bandyn nu.  My hometown. v

Jag träffade Sara Åberg också under hemvistelsen och sen sprang jag på Pat på Tuppenz likaså min kusin, sweeeet.

Jaja, nu blir det isolering med C-uppsatsen fram över, tiden är knapp! Ses i jul.


Kommentarer
Postat av: Malin jonsson

Hej mia! hittade din blogg hehe. läser att du var hemma nyss och vistelsen inte var den bästa: bollnäs: "idioternas stad" haha.. hänt nåt spec? jag tycker bollnäs är(rätt)så bra men nackdelen är att det inte finns så mkt jobb här..hade jag inte erik hade jag nog stuckit för längesen. hoppas allt är bra med dig och att det går bra med ditt pluggande ser att du inte är så nöjd med det men jag tror du är grym!! :) kram Marmal ;)

2009-12-07 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0