Symbios med C-uppsats

Snart kära skötebarn ska jag lämna dig, du har ätit upp mig, du tar all min tid, du stör mig på nätterna. Jag hatar dig nästan kära C-uppsats. Nästa vecka vill jag aldrig mer tänka på dig.

Hursomhelst. Sista spurten som Sofie sa, kämpakämpa Vi ska!

Idag är en dålig dag. Trött, ont i halsen, näsblod. Varför? Jo, var ute i regnvädret alldeles för länge igår. Blev genomblöt. Fick konsekvenser. Snart ska jag upp till gallerian  och göra linsundersökning och köpa linser, vilket gör mig fattigare. Först ska jag försöka slänga ihop lite mat.

Helgen då? Jo, den var fin. Lite festis med Tina å folk i lördags, trevligt värre. Blev efterlängtat bandysnack och det gillar jag very much. Samt att jag fick snakke lite norsk. Det var himlans kul. Drog dock till en irländsk pub, The Dublinier eller vad den hette, mindre kul. Home at Vallgränd vid tre-fyra. How much fun. Åt en underbar chevresallad med Tina också i lördags, honung är underskattat!

Igår köpte jag en klänning som jag ska ha på nyår, dog i butiken av svettattacker som ett resultat av de groggar som blandades med ögonmåttet som enda mått i lördags.

I natt har jar varit hungrig och har typ sovit noll timmar, känns det som.

Nu har jag precis avslutat ett samtal med SVT och Granskningsnämnden. Fick prata med en mkt otrevlig programjurist på SVT, gillar jag icke! Den tonen alltså. 
Ge mig jul och lugn å ro.

Nu ska gnällspiken göra något vettigt, skriva på abstract!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0