fuck forever if you don't mind.

Igår glömde jag skriva om att det var 22 plusgrader i solen här, måndag och tisdag var riktigt våriga dagar. Kändes som det var dags och sätta på sig solbrillorna och slå sig ner i ngn park och käka glass.. men riktigt så vårigt blev det inte. Tre minuter senare var det runt - 1.

Jag har extrem idétorka angående krönikan. ooh. svåraste uppgiften hittills.

Gällande sthlms trafiken idag tutade en bil över en minut minst utanför NK. Alla har så bråttom överallt. Stress, stress. Men jag har lärt mig att gå snabbt, äta när jag går och springa i rulltrappor. Bra Mia eller Fan Mia? Smart att äta medans man går, då förbränner man ju samtidigt som man äter. tycker jag.

Reparationen av min data kommer bli dyyrt.

Nu är det MNK, nya program, weii.

Fan, jag känner mej så sunkig. Kanske ser jag ut som en polsk hora ändå? Som min bror sa om min nya frisyr.

Nu ska jag laga middag: kokt pot, köttbullar, grönpepparsås och lingonsylt. Husmanskost.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Fy fan så gott det var att hitta till din blogg. Fortsätt nu skriva så duktigt när jag väl hittat hit! Puss o kram

2009-02-17 @ 15:45:16
URL: http://anna-karin.toobigtofitinhere.com
Postat av: kristin

Grattis till körkortet!!! :D

Fast glöm att du ska vara chaufför i påsk ;)

2009-02-19 @ 01:18:22
URL: http://callmyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0