Girlsnight!

yes. Det har jag och Linis igår, det dracks vin, åts kex, vindruvor, kräftskärtar och massa annat götti. Lina lurade mig med sina korttrick, haha. Jag är så jävla seg i huvudet ibland;) Senare fick vi besök av en fransman och en kille från filmen Orange clockwork, mihi! Haha.  Samtalen handlade mycket om ICA  vs. Sabis. haha. Mycket trevligt  var det iallafall. Enjöy på hög nivå.

Haha, Okej, Manda, ska inte blanda in dig i mina knulla - munnen fasoner.;)

Nu har jag diskat och städat sen gårdagens bravader och ätit chips till frukost och börjar hata mig själv för det. Aja. nu ska jag plugga så in i norden, sen iväg och träna skiten ur mej. Måste!! Och ikväll bjuds det på Pasta och Köttfärssås:) Ska fanimej lägga mig i tid ikväll med. Kolla på Beck. Har en blodig vecka framför mig. 9-17 varje dag.

Egopic. Jag ska fanimej också bli duktig på lägga upp bilder också nu.. kommer fler snart, ni kanske vill se hur jag bor?
   mihi. så här kände jag mig igår, dvs. sne. ;)

Kommentarer
Postat av: kristin

Lovely picture! Ja, jag vill se hur du bor!

2009-02-22 @ 15:34:53
URL: http://callmyrs.blogg.se/
Postat av: sara

jaaa, lägenhetsbilder :)

2009-02-24 @ 21:03:32
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0