havregrynsgröt.

Idag inlämnades personporträttet. Och introduktion till rep skedde. Vi satt och spånade en hel föreläsning, jag älskar att spåna. ''Ingentinng är omöjligt!''- Säger Ville, vår handledare. Sopgubbe, klottrare, amulansförare, polis, städerska på finlandsfärja mm. saker som klassen kom fram till idag. Men roligast var nog när Jens sa att han skulle vilja skriva om hur det är att tillbringa en natt i en fyllecell, därför skulle han supa sig full och sedan skriva om det. Ville tyckte att det inte var en så bra idé- Hur hade du tänkt att du skulle komma ihåg alltihopa? - Jag spelar in det.

hehe.
Själv har jag siktet inställt på polisen, får höra om dom tar emot mej eller inte imorgon. Man har ju kontakter där. Alltså.. jag har inte ett långt brottregister, min morbror är polis.

Nu ska jag äta havrygrynsgröt och kokt ägg till middag, perfekt efter ett (hårt) träningspass. haha. märktes att jag är/har varit sjuk kände mej avslagen i kroppen. ingen glöd, det gick inte helt enkelt. Aja. sen ska jag skriva opponering. wiey!
oo, nej jag har fått virus tror jag.. aaah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0