OOh. hahaha..

Jag är så jävla glad efter detta: x- antal kuggningar, terapi-samtal, tidsbristen, diarre, ångestattacker, svettningar, skakningar, blackouts, lugnade preparat. JA, det kom inte som ett jävla brev på posten och jag trodde sannerligen att Gud hade satt djävulen i mig, att jag hade blivit förhäxad, för det gick bara inte... Men nu har jag det där förbaskade körkortet!! Igår på Fridas namnsdag tog jag det där kortet!!  Gud var med mig. Efter blod, svett och tårar. Jag menar verkligen det. TACK PAPPA! För att du orkade köra med mej! Jag älskar dig. Att han stått ut med mig, världens mest negativaste människa. Bygga murar överallt, kors och tvärs- Mia. Höga murar. Sån är jag. Varför? Har jag positiva förväntningar och de icke infaller sig, ja, då är fallet inte lika högt. Det är min grej. Satt och diskuterade det idag, jag, Elina och Tina. Och det är inte bara jag som kan göra reklam för den negativa människan, haha.

Nu tillbaka till verkligheten!

Haft ett väldigt segt och tröttsamt krönika sem. idag.. Så trött efteråt.
I helgen var det btw utgång hemma i Bollan, längesen man var på tranan! Ja, finns väl ingenting mer att tillägga där.Fint sällskap med, tack Pat för en underbarkväll!  (undagtagsvis: dödshoten och strypgreppet, men det är väl det som karaktäriserar en kväll i Bollan? ) Behövde en urladdning inför den stora läskiga uppkörningen! 

Idag: avslutades berättande journalistik kursen. På måndag börjar en tv och foto kurs. Vi satt och svettades idag när vi såg det kommande det schemat. 9-17 varje dag typ. Redigering, inspelning och massa. Wei.

Kommande: I helgen blir det vin, tacos och mys med Lina, härligt! :D

Imorgon: Ska jag äntligen till ortopeden, knäet besvärar mig hela tiden numera.

Haha, idag när jag kom konkandes med min tygkasse soom var full med diverse grejer från mitt kära Ica här bredvid, halkade jag, ja, ni läste rätt. Ja, fy vad pinsamt! Ojoj. Kollade snabbt och rutinmässigt: Såg någon detta? Finns det ett vittne till denna ack så pinsamma händelse? Ja, en ung kvinna i grå jacka såg mig. Onej, vad pinsamt. Nu kan jag inte ens gå utanför dörren. Närå, sån e int ja e.



Slutligen: Välkommen min kära vän Anna-Karin till min blogg, enjöy!

Nytt intresse: Titta på människor. Underbara syssla. Det finns så många olika människor!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, du vet, folk skriver en massa skit (som de inte vet något om) och står inte ens för sin åsikt. Pissigt värre, men vad gör man? Det är bara att försöka ignorera även om man skulle vilja banka vett i dessa störda människor (!) :p GRAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS till körkortet älskade mia!!!! :D Vi måste träffas snart, det var ju evigheter sedan!! Jag funderar på att ha praktik i sthlm i höst... men bara om jag får tag på någon praktikplats. Kraaaaaaaaaaaaam soula <3

2009-02-19 @ 20:40:49
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0