reportage-deadline.

Sitter nu och skriver på mitt rep om nattvandrarna, blir rätt roligt:D Iaf om man har besökt Bollan och kära gamla tranan. haha, Frida, Emil och Sara fick en muntlig version av repet i lördags, och responsen jag fick var helt klart bäst. Skratt! Dramatisera, är mitt huvudord. ;) Även icke-Bollnäsbor gillade den, tur var väl det.

Har förresten börjat på och bli blond, jaa. Marie Hägg- blondie. Ska testa livet: Blondiner har roligare!  Jag ska ju spara mitt superkorta hår till sommaren och ngt roligt läre jag göra med det medan det växer så det knakar (ironi) så det blev blondie. Men det kommer bli ett antal färgningar för att uppnå resultat!

Jaja. Min data då? Jo, måste in och lagas och jag blir ett antal tusen fattigare. Peppar peppar ta i trä att den håller denna vecka ut, då jag inte har tid att lämna in den än, jag behöver den så mkt nu. 
 
Maskeradfest i mars, Lovely! Party!
Min bror kom in i lumpen idag! Tiden bara rinner iväg, är det nu han blir man?

Frida: ha så trevligt i Oslo my friend! :)

Adios. / Blondie Mia

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det kan du ta och skriva upp - På lördag är det PARTYPAT! ;-) PartyMia med....?? Hoppas

2009-02-10 @ 13:30:16
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/
Postat av: Frida

Thank youuuu :) Jag har det underbart!

2009-02-10 @ 19:45:41
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0