ryktet har spridit sig..

ja, Mia sitter på en buss mot Norrland, mot kära jävla Vallsta och Bollan och Hälsingland! Var ett tag sedan nu.
Vad har hänt idag då? Mjo, träffade Sofie vid elva och vi käkade lunch och snackade lite innan seminariet. Och själva seminaret gick rätt så bra, skön stämmning i gruppen och allt. Märktes att jag inte hade skrivit journalistiskt på ett tag, ja är himlans själkritiskt idag ska ni veta.Fick iaf beröm för mina fina ''scener'';)

Annars då? Jo, jag har fått ett inåthelvetes ryggskott, beror nog på träningen igår, dessa tr timmar på bussen kommer att döda mig. Uffa, får be om massage när jag kommer hem:D

Ikväll avgörs det om Byn tar hem serien eller inte. De möter Västerås hemma och bror och fader ska på matchen, men jag hinner inte hem i tid;( Heeja Byn!

Justja, det blev inge polis-rep, trots kontakter, men men, det var ganska väntat. Med tanke på den sekretess och säkerhet som råder inom polisen.  Jag hade redan bokat biljetter hem då jag hade hoppats att få hänga med bnäs-polisen. Men Istället ska jag hänga med nattvandrarna på fredagkväll när det är gymnasiedisco. Mina klasskamrater tror det skall bli bra, det hoppas jag.  Svt har nyligen gjort rep om dem, så då borde det inte vara helt omöjligt för mej att skriva något vettigt!

På fredag ska jag till frisören och göra ngt åt mitt hår för första gången sen mina dreadlocks klipptes bort! :D

Adios, nu ska jag och ryggen pinas lite till.

Kommentarer
Postat av: sara

Vad söt du är som bryr dig soulo! Det värmer! Haha, jo, nog har man nog övervägt kockyrket lite grann allteftersom matintresset har ökat ;) MEN - nu kommer det stora men:et - det är nog mer en hobbyverksamhet. Det skulle nog bli mycket tröttsamt i längden; dåliga arbetstider, inget möte med utsatta människor (vilken också är jobbigt, men även mycket intressant!), slitsam lön osv osv.. Jag håller det nog på hobbynivå, men vem vet, det kanske blir något "på sidan om"-projekt någon gång i framtiden;) hihi! Hur går allt för dig hjärtat? kram och puss

2009-02-05 @ 15:55:03
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0