sluta kör mot rött för fan, jag går ju här!

Ohh. jag har lessnat på att människor kör och tutar när det är ett grönt ljus som lyser för mig som skall passera. VAD FAN ÄR PROBLEMET? Jag har grönt, du har rött!

Idag är nog jag lite less, känner mig sådär bitchig. Vet inte varför. Känns som någonting fattas. Eller som om någonting är fel. Det är en tidsfråga innan min data tar självmord. Varit och gymmat och svettades nästan ingenting och svettas man inte har man inte varit duktig enligt mig. Men det är svårt och träna när gubbar flinar mot en hela tiden när jag kämpar med mina 5-7 kg. Unga kvinnor ska väl inte lyfta skrot eller ngt i den stilen. Bluah.

Någon som har tips på ett aktuellt ämne att skriva en krönika om?

Nu ska jag duscha, göra hårinpackning och äta gröt.

Har fått en låt på huvudet också Werewolves of London- lyssna inte på den om ni inte vill ha den fast på hjärnan liksom ett äckligt kladdigt hubba bubba. Gör det inte!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0