trött, så trött!

Jag är så trött så det blir ett kortis inlägg. Have to take a nap!

Hursomhelst. haft sem idag på bilderna från igår, gick bra. Roligast: ''Södertörn är ett fräscht alternativ till universitet'' Fräääscht. haha. Vilken kille! Orkar inte utveckla det mer, but it made my day. Ni som var där vet vad jag snakker om;) Något annat som har gjort min dag är SL, OVÄNTAT, jag vet. Men på min buss, 865, har chafförerna blivit oerhört trevliga och detta började igår och har fortsatt idag! Kommentarer som: ''God morgon! ''  ''God eftermiddag!''
''God morgon! Nu är vi i Huddinge Centrum uret är strax före nio, var försiktig när ni går, det är halt idag.  Det är en ny dag med nya möjligheter''
Fan, jag vaknar upp från mitt sovkoma med ett leende. Mer sånt! Bravo SL! :D

Ikväll ska jag fota min kära vän Sibel ser det ut som. Trevligt värre.:)

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag bokade uppskrivning å uppkörning åt din bror idag, moahahaha! ;D Har börjat introduktion på ABE, den första människan jag får kolla upp är Martin Hägg, hihihi! ;)

2009-02-24 @ 14:24:01
Postat av: Frida

Hehe, jag tänkte med att d va tur så inte han skulle hinna ta före :D jag ska jobba lite extra ibland bara när d behövs :) jaaa då ses vi, flyttar antagligen in i lägenhetenh imorgon jag så då får du komma å hälsa på mig :) puss

2009-02-24 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0