UGI!

ååh, glömde skriva om dagens grej! Idag när jag var på Sabi och jag åt mej mätt på deras smakprover (haha, nästan sant! ;) ) smakade jag der gudomliga UGI! ÅÅh, det smakade wonderful, för att använda mitt och kanske Amandas uttryck: det knullade munnen. haha. Ja, det är sant. Vad är då Ugi? jo, en korsning mellan grape, apelsin och mandarin tro jag det var. Ni måste bara pröva det! :D

En annan rolig grej, iallafall jag tycker det,: igår när jag ringde fader efter mitt besök hos ortopeden blev han sådär hmm. klurig? på tonen, då vet man att han har ngt på G, och han sa: Vet du vad jag har gjort idag? jag: Näe? Och pappa berättar.. han har camat med en arbetskollega och pappa var helt överväldigad över detta fenomen att han kunde se honom i datan. Hahaha. pappa, pappa. Jadu. det är väl inget sådär jätte nytt, inget direkt revolutionerande. Men sen berättade han entusiastiskt hur hans kollega kunde byta till gorilla ansikte och ha en pil genom huvudet. hahah.
Typiskt pappa. : )


Töörstig på vin!

Kommentarer
Postat av: Amäända

Haha vad nu!? Lura inte in mig i "goda saker som knullar munnen", förstår väl varenda kotte att det är ditt påhitt ;)

2009-02-22 @ 00:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0