Dödlinje

deadline... snart! I dag har det varit stressigt och det är inte slut än. Sitter och skriver på min artikel nu som skall få respons imöre samt godkännas av personen som jag har intervjuat. Får nog sitta ett antal timmar ikväll. suck! Menmen, det är roligt! Väntar på ketchupeffekten, kom till mig!

Berättar mer om intervjun sen.. Har intervjuat en begravningsentreprenör idag. Jepp, projektet sjösattes! Mkt intressant ska ni veta.  Som sagt; stress, stress!

Fick  btw låna sämsta kameran för att fota till artikeln... En kompakt minolta från 1800-talet typ. Bilderna kom i jätte konstiga format och minnet klarade tolv kort och tiden man fick vänta innan man kunde ta nästa var tusen år. Suck. Pinsamt. Måste kömpa en egen kamera snart, får väl ta på avbetalning som Sofie sa.. En journaliststudent måste ha en egen systemkamera!
Får iaf låna sofies kamera imöre (TACK!) då jag har lämnat tillbaka skolans som inte var så användbar..:s skärpan på bilderna är inte okej!

aja, nu måste jag forsätta trots den sprängande huvudvärken, ge mig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0