noll inspiration..

..till mitt reportage och till mitt personporträtt, tips ngn? Jag funderar på Jonas Wahlström som jobbar på Skansen, haha. Jag gillar ju djur och Jonas verkar sympatisk, det var iaf ett tips jag fick idag!

Ringde det ångestfyllda samtalet idag. Bra Marie Hägg.

Oh, borde iväg och träna men jag har tonvis med artiklar som skall läsa till imorgon och massa annat, suck. Prioritera.
Om jag inte hade spenderat halva dagen på sängen igår görandes nada hade jag mått bättre. Igår var jag dålig.  Jag hade depp- måndag. jag skjuter fram allt. disk, plugg, träning, laga mat.

Fan, Åberg vad du tränar och ligger i!! Jag blir stressad! Duktig kvinna!

Skönt och vara tillbaka i journalistiken igen. Jag lyssnar på ett helt annat sätt på föreläsningarna faktiskt. Det här intresserar mig, trots detta är min inspiration död. Inga scoop, inga stenar att lyfta på, ingen glöd i pennan, ingen som helst entusiasm.


Hur ska man veta vad man vill?  Saker som håller mig uppe om natten samt madrömmar om dom äckliga gravida kvinnorna i det där danska programmet om unga mammor. Okej, dom kanske inte är äckliga, men jag blir rädd för dessa kvinnor.

I valet i kvalet också, journalistik resten av min studietid? Eller Hi C för att få fil.kand i både journalistik och Historia? Ohh,  well, jag behöver inte bestämma mig för om ett år. Men, jag är som jag är. Tänker för mkt. Kenneth vill att jag ska läsa historia C, sen börjar vi tala om min eventuell karriär som historialärare. tja, vet inte.

undrar om jag ska färga min kalufs blond, vore ngt det. bara muntra upp mej lite.


Oh, John ME- Love is my drug! Vilken låt. hörde den på P3 guld och blev helt frälst. Och han sjöng den med Amanda Jensen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig! Fan vad du pluggar å står i, själv är man arbetslös så det nästan luktar om det ;) haha! Färga inte håret blondt, det blir så jääävla slitet. fast om du gör det måste du köpa en bra inpackning från friösren :D det fungerar!! puss

2009-01-22 @ 19:13:54
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0