paanik

åtta imorse ringde äntligen personen jag skulle intervjua, tid och allt bokades, allt var perfekt. Min persporträtt skulle kanske inte spricka ändå.. Men nu ringer hon precis och avsäger sig intervjun, pga. tidsbrist. Visste hon inte det imorse? jag blir galen. Jag är sjuk så jag gråter lite nu. Nu ringer jag runt till sthlms alla jävla begravningsbyråer!! Fan, allt var ju planerat i minsta detalj. Fan, Allt jag krävde var en-två timmars intervju, jag kunde komma 06.00 om du ville. Jag hade gjort vad som helst.
Min första version skall vara klar på fredag, Snälla Gud hör min bön!

Men så här är väl livet för journalister- ständigt tidspress och nej-svar. Kommer jag någonsin vänja mig?
Det här gör mej bara frusterad och jag har panik, panik med stort P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0