pengar, pengar!

Jess, nu har man äntigen fått pengar! Jippie! Det blev till och shoppa då tillsammans med moder som också har kommit på besök för att göra det nyssnämnda! Mys med mami på besök, hon har inte varit här sen i höstas om ja inte minns fel. Jag köpte en jeansväst, pyjamsbyxor, mystofflor och fick även en klänning av mami, gracias! Köpte även en present till födelsedagsbarnet Lina;) som skall firas imöre med hemkoka och lingon! mohaha. Näe så norrlänning är jag inte.fint vin skall det vara:)  Bjöd även moder på mat: hon åt thai och jag sallad. Min mamma har verkligen svårt och bestämma sig gällande kläder, hon kan stå i typ 30 min i provhytten, sen fråga expediten osv. Jag: KÖÖP, KÖÖP!

guud, vad trötter jag känner mej..
att träna på gym (!) känns.. Lägg märke till utropstecknet där, haha. Ja, det är sant. Jag har börjat träna på gym och jag klarade mördarbacken igår..

mon dieu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen va trevligt med mamma på besök :) hehe! har du börjat träna?! shiieet :D

Emma kan säkert klippa dig men då måste du boka tid på salongen :P hon klipper inte hemma längre, hon har blivit mamma you know ;) pusssssss

2009-01-24 @ 09:18:54
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0